Onze dealers zijn open! Ga langs bij de Zinzi dealer! Zo steunt u uw lokale winkel.

Zinzi maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies. Lees Meer Akkoord

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?+
Is de retour zending voor mijn eigen rekening?+
Hebben jullie mijn retourzending al ontvangen?+
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?+
Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?+
Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?+
Kan ik mijn bestelling van zinzi.nl bij een Zinzi dealer retourneren?+
Is het mogelijk om een sale artikel te retourneren?+
Kan ik mijn artikel(en) omruilen?+
Ik ben mijn pakbon kwijt, is er een retourformulier dat ik online kan downloaden?+
Wanneer ik een artikel wil retourneren of omruilen, moet ik de factuur van AfterPay dan al betalen?+
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?+
Kan ik mijn bestelling wijzigen/ annuleren?+
Het ontvangen artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?+
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.+
Back to top