Bezorgen
Je Zinzi aankoop is bij ons in goede handen. In een fraaie Zinzi verpakking wordt je pakket door onze eigen Zinzi medewerksters ingepakt en verzonden. Kies bij het plaatsen van je order in onze check-out jouw bezorgingswijze (bij Zinzi verzenden wij je pakket gratis binnen Nederland):
Bezorging bij jou thuis met PostNL
Op werkdagen (ma-vrij) vóór 16 uur besteld, verzenden wij nog dezelfde dag uw bestelling via PostNL. De bezorger komt de volgende dag tussen 8.30 en 21.30 bij je langs. Als de kans aanwezig is dat je zelf niet thuis bent, kun je in de check-out kiezen voor ‘Bezorging bij de buren’. Je betaalt bij Zinzi geen verzendkosten, mits je kiest voor ‘PostNL handtekening voor ontvangst, alleen op huisadres (extra service). €1,50.” Wanneer de bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een trackingsnummer, hiermee kun je je bestelling volgen.
Voor 23:59 besteld, is morgen in huis.*
Op maandag t/m donderdag voor 23.59 uur besteld, is morgen in huis (avondlevering).* Belangrijk: kies voor de verzendwijze ‘avondlevering’ in de check-out. Het pakketje wordt door de chauffeur van Trunkrs altijd aan de deur afgeleverd. Zorg wel dat er iemand thuis is in de avond vanaf 17 uur. Bij niet thuis, wordt het pakket de volgende werkdag weer aangeboden. (Deze avondbezorging is helaas niet mogelijk op de Waddeneilanden, kies dan voor PostNL)
Same day delivery (bezorging op dezelfde dag)
Ben je een cadeau vergeten en heb je geen tijd om langs de Zinzi dealer te gaan? Dan kun je kiezen voor ‘Same day delivery’ in onze check-out. Deze optie is een extra service en de extra kosten bedragen 6,95. Het pakketje wordt in de avond op dezelfde dag door de chauffeur van Trunkrs altijd aan de deur afgeleverd. Zorg wel dat er iemand thuis is in de avond vanaf 17 uur. Bij niet thuis, wordt het pakket de volgende werkdag weer aangeboden. (Deze ‘Same day delivery’ is helaas niet mogelijk op de Waddeneilanden)
Vrijdag na 16 uur en/of in het weekend besteld, is dinsdag in huis.
Als u een bestelling plaatst op vrijdag na 16 uur of op zaterdag of op zondag, dan verzenden wij uw bestelling de maandag daarop.
BEZORGSCHEMA IN NEDERLAND, afhankelijk van tijd van bestelling en keuze van bezorg-optie:
Besteltijd 00.00 en 16.00 uur |
Overdaglevering PostNL |
Avondlevering Trunkrs |
Maandag |
Levering op dinsdag |
Levering op dinsdagavond |
Dinsdag |
Levering op woensdag |
Levering op woensdagavond |
Woensdag |
Levering op donderdag |
Levering op donderdagavond |
Donderdag |
Levering op vrijdag |
Levering op vrijdagavond |
Vrijdag |
Levering op zaterdag |
Levering op maandagavond |
Zaterdag & Zondag |
Levering op dinsdag |
Levering op maandagavond |
Besteltijd 16.01 en 23.59 uur |
Avondlevering Trunkrs |
Overdaglevering PostNL |
Maandag |
Levering op dinsdagavond |
Levering op woensdag |
Dinsdag |
Levering op woensdagavond |
Levering op donderdag |
Woensdag |
Levering op donderdagavond |
Levering op vrijdag |
Donderdag |
Levering op vrijdagavond |
Levering op zaterdag |
Vrijdag |
Levering op maandagavond |
Levering op dinsdag |
Zaterdag & Zondag |
Levering op maandagavond |
Levering op dinsdag |
Bezorging bij een PostNL Pakketpunt
Als je hiervoor kiest ligt je bestelling vanaf 15.00 voor jou klaar bij het geselecteerde Pakketpunt. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen. Je moet altijd je legitimatiebewijs (rijbewijs/paspoort) meenemen. Het pakket blijft 14 dagen voor jou liggen. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het PostNL Pakketpunt, wordt het teruggestuurd.
Bezorging bij een Zinzi dealer (je afhaalpunt)
Je kunt je pakket ook laten bezorgen bij een Zinzi dealer. Kies in de check-out de dealer in je buurt. Zodra de Zinzi dealer je bestelling heeft ontvangen in zijn winkel, ontvang je een mail, zodat je de bestelling kunt ophalen. Je moet altijd je legitimatiebewijs (rijbewijs/paspoort) meenemen. Het pakket blijft 14 dagen voor jou liggen. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, stuurt de Zinzi dealer je pakket retour naar Zinzi.
Je kunt je pakket niet ophalen bij het Zinzi hoofdkantoor zelf
Helaas is het niet mogelijk je pakket bij ons hoofdkantoor af te halen. Wij houden daar geen voorraad en het magazijn van onze partner is niet toegankelijk voor klanten in verband met strenge veiligheidseisen.
Het volgen van je bestelling, nadat deze verzonden is.
Wanneer je bestelling door ons verzonden is, ontvang je een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code. Met deze code is het pakket te volgen via Track & Trace van PostNL of via Trunkrs (avondlevering). Krijg je de melding ‘er zijn geen meldingen aangetroffen voor deze combinatie’, dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs de Track & Trace nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je pakket in dat geval de volgende werkdag opvragen. Zie je na twee werkdagen nog steeds deze melding, zonder je pakket te hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Belangrijk te weten
Het bezorgen van een pakketje blijft mensenwerk. In het sorteercentrum van PostNL of bij het inladen van pakketten, kunnen fouten gemaakt worden. Natuurlijk betreuren wij dat, maar ook Zinzi is afhankelijk van deze vervoerders. Ons advies: bestel niet op het allerlaatste moment je cadeau, maar neem even enkele dagen speling. En lees het onderstaanden:
Besteld in het weekend: |
Bestelt u in het weekend, dan verzenden wij het de maandag daarop. |
Brievenbuspakketje: |
Bij een brievenbuspakketje (orders onder 35,-) gaat het pakket met de reguliere post mee. Dit kan soms wat langer duren. Doorgaans heeft u het pakketje binnen 2 werkdagen. |
Beperkte bereikbaarheid: |
Door andere beperkingen zoals extreme weersomstandigheden of door drukte op de weg kan het bezorgmoment afwijken. |
Feestdagen: |
Door de feestdagen kan het zijn dat de bezorging door PostNL langer duurt. |
Wij helpen jou ook graag via onze klantenservice.
Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur.
Stuur een e-mail naar klantenservice@zinzi.nl . Wij beantwoorden je vraag binnen 24 uur.
RUILEN VAN EEN ARTIKEL
- Je kunt het artikel ruilen (voor een andere maat of kleur) tot 14 dagen ná ontvangst van je bestelling.
- Product van dezelfde waarde ruilen:
Je kunt een product alleen ruilen voor een product van dezelfde waarde. Na ontvangst van je geretourneerde artikel, zullen wij het nieuwe vervangende artikel opsturen. - Product van andere waarde ruilen:
Als je het product wilt ruilen voor een product met een andere waarde, dan crediteren wij het bedrag en zal je het andere product opnieuw moeten bestellen. (Op onze webstore kun je zien of het juiste artikel nog beschikbaar is.)
Ruilen kan alleen wanneer je de bestelling via ZINZI.nl hebt gedaan. Het ZINZI artikel mag niet gedragen zijn, alleen passen voor het beoordelen van de maat is toegestaan. Als het ZINZI artikel gebruikt of beschadigd is, behoudt ZINZI zich het recht het artikel niet om te ruilen en zal het ZINZI artikel naar je teruggestuurd worden. Voor horloges geldt dat het horloge niet gedragen is en dat de band niet ingekort is.
Het herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Na melding van de herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Ga naar www.zinzi.nl/retourneren en bekijk daar de retourinstructies.
Wij helpen jou ook graag via onze klantenservice.
Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur.
Stuur een e-mail naar klantenservice@zinzi.nl . Wij beantwoorden je vraag binnen 24 uur.