Bezorgen

Uw Zinzi aankoop is bij ons in goede handen. In een fraaie Zinzi verpakking wordt uw pakket door onze eigen Zinzi medewerksters ingepakt en verzonden. Kies bij het plaatsen van uw order in onze check-out uw bezorgingswijze (bij Zinzi verzenden wij uw pakket gratis binnen Nederland en België):

Bezorging bij u thuis met PostNL                                                                                                                                                                                    

Op werkdagen (ma-vrij) vóór 16 uur besteld, verzenden wij nog dezelfde dag uw bestelling via PostNL. De bezorger komt de volgende dag tussen 8.30 en 21.30 bij u langs. Als de kans aanwezig is dat u zelf niet thuis bent, kunt u in de check-out kiezen voor ‘Bezorging bij de buren’. U betaalt bij Zinzi geen verzendkosten, mits je niet kiest voor ‘PostNL handtekening voor ontvangst, alleen op huisadres (extra service). €1,50.” Wanneer de bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met een trackingsnummer, hiermee kunt u uw bestelling volgen. 

Belangrijke mededeling van PostNL                                                                                                                                                                                    

Het is drukker dan normaal bij PostNL door de corona maatregelen en door de extra online bestellingen tijdens de corona crisis. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen. 

Voor 23:59 uur besteld, is morgen in huis.*                                                                                                                                                                                                

Op maandag t/m donderdag voor 23.59 uur besteld, is morgen in huis (avondlevering).* Belangrijk: kies voor de verzendwijze ‘avondlevering’ in de check-out.  Het pakketje wordt door de chauffeur van Trunkrs altijd aan de deur afgeleverd. Zorg wel dat er iemand thuis is in de avond vanaf 17 uur. Bij niet thuis, wordt het pakket de volgende werkdag weer aangeboden. (Deze avondbezorging is helaas niet mogelijk op de Waddeneilanden en in België, kies dan voor PostNL)

Same day delivery (bezorging op dezelfde dag)
Bent u een cadeau vergeten en heeft u geen tijd om langs de Zinzi dealer te gaan? Dan kunt u kiezen voor ‘Same day delivery’ in onze check-out. Deze optie is een extra service en de extra kosten bedragen €6,95. Het pakketje wordt in de avond op dezelfde dag door de chauffeur van Trunkrs altijd aan de deur afgeleverd. Zorg wel dat er iemand thuis is in de avond vanaf 17 uur. Bij niet thuis, wordt het pakket de volgende werkdag weer aangeboden. (Deze ‘Same day delivery’ is helaas niet mogelijk op de Waddeneilanden en in. België)

Vrijdag na 16 uur en/of in het weekend besteld, is dinsdag in huis.
Als u een bestelling plaatst op vrijdag na 16 uur of op zaterdag of op zondag, dan verzenden wij uw bestelling de maandag daarop.

BEZORGSCHEMA IN NEDERLAND, afhankelijk van tijd van bestelling en keuze van bezorg-optie:

Besteltijd 00.00 en 16.00 uur

Overdaglevering                    PostNL

Avondlevering Trunkrs

Maandag

Levering op dinsdag

Levering op dinsdagavond

Dinsdag

Levering op woensdag

Levering op woensdagavond

Woensdag

Levering op donderdag

Levering op donderdagavond

Donderdag

Levering op vrijdag

Levering op vrijdagavond

Vrijdag

Levering op zaterdag

Levering op maandagavond

Zaterdag & Zondag

Levering op dinsdag

Levering op maandagavond

 

Besteltijd 16.01 en 23.59 uur

Avondlevering Trunkrs

Overdaglevering PostNL

Maandag

Levering op dinsdagavond

Levering op woensdag

Dinsdag

Levering op woensdagavond

Levering op donderdag

Woensdag

Levering op donderdagavond

Levering op vrijdag

Donderdag

Levering op vrijdagavond

Levering op zaterdag

Vrijdag

Levering op maandagavond

Levering op dinsdag

Zaterdag & Zondag

Levering op maandagavond

Levering op dinsdag

Bezorging bij een PostNL Pakketpunt

Deze keuze is alleen mogelijk voor bestellingen boven €35,-. (Onder €35,- gaat altijd gratis via PostNL brievenbuspakje).  Uw bestelling ligt vanaf 15.00 voor u klaar bij het geselecteerde Pakketpunt. U ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen. U moet altijd uw legitimatiebewijs (rijbewijs/paspoort) meenemen. Het pakket blijft 14 dagen voor u liggen. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het PostNL Pakketpunt, wordt het teruggestuurd.

Bezorging bij een Zinzi dealer (uw afhaalpunt)

U kunt uw pakket ook laten bezorgen bij een Zinzi dealer. Kies in de check-out de dealer in je buurt. Zodra de Zinzi dealer uw bestelling heeft ontvangen in zijn winkel, ontvangt u een mail, zodat u de bestelling kunt ophalen. U moet altijd je legitimatiebewijs (rijbewijs/paspoort) meenemen. Het pakket blijft 14 dagen voor u liggen. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, stuurt de Zinzi dealer uw pakket retour naar Zinzi.

U kunt uw pakket niet ophalen bij het Zinzi hoofdkantoor zelf                                                                                                                                                    

Helaas is het niet mogelijk uw pakket bij ons hoofdkantoor af te halen. Wij houden daar geen voorraad en het magazijn van onze partner is niet toegankelijk voor klanten in verband met strenge veiligheidseisen.

Het volgen van uw bestelling, nadat deze verzonden is.
Wanneer uw bestelling door ons verzonden is, ontvangt u een e-mailbevestiging met hierin de Track & Trace code. Met deze code is het pakket te volgen via Track & Trace van PostNL of via Trunkrs (avondlevering). Krijgt u de melding ‘er zijn geen meldingen aangetroffen voor deze combinatie’, dan kan het zijn dat PostNL of Trunkrs de Track & Trace nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw pakket in dat geval de volgende werkdag opvragen. Ziet u na twee werkdagen nog steeds deze melding, zonder uw pakket te hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Belangrijk te weten
Het bezorgen van een pakketje blijft mensenwerk. In het sorteercentrum van PostNL of bij het inladen van pakketten, kunnen fouten gemaakt worden. Natuurlijk betreuren wij dat, maar ook Zinzi is afhankelijk van deze vervoerders. Ons advies: bestel niet op het allerlaatste moment uw Zinzi cadeau, maar neem even enkele dagen speling. En lees het onderstaande:

Besteld in het weekend:

Bestelt u in het weekend, dan verzenden wij het de maandag daarop.

Brievenbuspakketje:

Bij een brievenbuspakketje (orders onder 35,-) gaat het pakket met de

reguliere post mee. Dit kan soms wat langer duren. Doorgaans heeft u het

pakketje binnen 2 werkdagen.

Beperkte bereikbaarheid:

Door andere beperkingen zoals extreme weersomstandigheden of

door drukte op de weg kan het bezorgmoment afwijken.

Feestdagen:

Door de feestdagen kan het zijn dat de bezorging

door PostNL langer duurt.

 

Heb je vragen? Vind je antwoorden op de veel gestelde vragen pagina
Wij helpen u ook graag via onze klantenservice.
 
Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur. 
Stuur een e-mail naar klantenservice@zinzi.nl . Wij beantwoorden uw vraag binnen 24 uur.
Een korte vraag? App ons op 06-45643645 en ontvang snel antwoord.
  

RUILEN VAN EEN ARTIKEL

Wat u vooraf moet weten:
  • U kunt het artikel ruilen (voor een andere maat of kleur) tot 60 dagen ná ontvangst van uw bestelling, zodat u ruim op tijd uw cadeaus voor de feestdagen kunt bestellen. 
  • Product van dezelfde waarde ruilen:
    U kunt een product alleen ruilen voor een product van dezelfde waarde. Na ontvangst van uw geretourneerde artikel, zullen wij het nieuwe vervangende artikel opsturen. Geef dit nieuwe artikelnummer aan op het retourformulier.
  • Product van andere waarde ruilen:
    Als u het product wilt ruilen voor een product met een andere waarde, dan crediteren wij het bedrag en zult u het andere product opnieuw moeten bestellen. (Op onze webstore kunt u zien of het juiste artikel nog beschikbaar is.)
Belangrijke informatie:
Ruilen kan alleen wanneer u de bestelling via ZINZI.nl of ZINZI.be hebt gedaan. Het ZINZI artikel mag niet gedragen zijn, alleen passen voor het beoordelen van de maat is toegestaan. Als het ZINZI artikel gebruikt of beschadigd is, behoudt ZINZI zich het recht het artikel niet om te ruilen en zal het ZINZI artikel naar u teruggestuurd worden. Voor horloges geldt dat het horloge niet gedragen is en dat de band niet ingekort is.

De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Na melding van de herroeping (binnen 60 dagen na ontvangst van het product, moet u deze melding doen) heeft u nog 5 dagen de tijd om het product terug te sturen.
 
VERSTUREN VAN EEN TE RUILEN ARTIKEL?
Ga naar www.zinzi.nl/retourneren en bekijk daar de retourinstructies.
 
Heeft u vragen? Vind uw antwoorden op de veel gestelde vragen pagina
Wij helpen u ook graag via onze klantenservice. 

Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur. 
Stuur een e-mail naar klantenservice@zinzi.nl . Wij beantwoorden uw vraag binnen 24 uur.
Een korte vraag? App ons op 06-45643645 en ontvang snel antwoord.
Back to top