Bezorgen en Retourneren

  • GRATIS VERZENDING
  • Vóór 16 uur besteld, zelfde werkdag per PostNL verzonden!
  • GRATIS AFHALEN BIJ ZINZI-DEALER
KIES UW BEZORGOPTIE
BIJV. THUIS OF OP UW WERK
  • Kies uw bezorgadres. Dat kan thuis zijn, maar ook op uw werk.
  • Bestelt u ZINZI sieraden op een werkdag voor 16:00 uur? Dan verzenden wij uw bestelling nog diezelfde dag.
  • De bestelling wordt meestal de volgende dag door PostNL bezorgd (let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag).
  • Heeft u een bestelling gedaan na vrijdag 16:00 uur en/of in het weekend, dan verzenden wij uw bestelling de maandag daarop.
  • De bestelling kan gevolgd worden via de track & trace code die u ontvangen heeft in uw e-mail.
  • U betaalt bij ons geen verzendkosten, mits u kiest voor "PostNL handtekening voor ontvangst, alleen op huisadres (extra service). € 1,50".
BIJ DE ZINZI-DEALER
  • Kies een afhaalpunt bij u in de buurt. U kunt een afhaalpunt vinden door te zoeken op uw postcode.
  • Zodra de ZINZI-dealer uw bestelling in ontvangst heeft genomen, ontvangt u een e-mail zodat u de bestelling op kunt halen.
  • Neem een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam op de pakbon.
  • Heeft u een horloge besteld, dan kunt u deze op maat laten maken bij de ZINZI-dealer.
Besteld in het weekend: Bestelt u in het weekend, dan verzenden wij het de maandag daarop.
Brievenbuspakketje: Bij een brievenbuspakketje gaat het pakket met de reguliere post mee. Dit kan soms wat langer duren. Doorgaands heeft u het pakketje binnen 4 werkdagen.
Beperkte bereikbaarheid: Door andere beperkingen zoals extreme weersomstandigheden of door drukte op de weg kan het bezorgmoment afwijken.
Feestdagen: Door de feestdagen kan het zijn dat de bezorging door PostNL langer duurt.
Heeft u vragen? Vind uw antwoorden op de veel gestelde vragen pagina.

Wij helpen u ook graag via onze klantenservice.

Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur.

Stuur een e-mail naar klantenservice@ZINZI.nl Antwoord binnen 24 uur.
RETOURNEREN IS HEEL SIMPEL
  • 1. VERPAK HET ARTIKEL
    • Geef op de pakbon de reden (Optioneel) aan van uw retourzending. Hier geeft u ook aan of u het artikel wil retourneren of dat u wilt ruilen voor een ander artikel.
    • Verpak het onbeschadigde ZINZI artikel met de pakbon inclusief de aangevinkte reden (optioneel) van retour in dezelfde doos of envelop.
    • Haal de retoursticker van het formulier en plak deze op het pakket.
    BELANGRIJK:

    Retourneren naar ons kan alleen wanneer u de bestelling via ZINZI.nl heeft gedaan. Het ZINZI artikel mag niet gedragen zijn. Alleen passen voor het beoordelen van de maat is toegestaan. Als het geretourneerde ZINZI artikel gebruikt of beschadigd is, behoudt ZINZI zich het recht voor om kosten voor de waardevermindering in rekening te brengen. Voor horloges geldt dat het horloge niet gedragen is en dat de band niet ingekort is.

  • 2. VERZENDEN U kunt het pakket via PostNL retour sturen naar:

    ZINZI
    t.a.v. retourafdeling
    Postbus 10142 3004 AC Rotterdam

    Hiervoor kunt u het meegestuurde retoursticker gebruiken. De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening; frankeer het pakket dus voldoende. TIP: Wij adviseren het pakket te versturen met ‘PostNL handtekening voor ontvangst’, zodat duidelijk is wie het pakket ontvangen heeft en wanneer. De prijs-indicatie van deze retourzending is ongeveer € 7,-. De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat ZINZI niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
  • 3. ONTVANGEN
    • Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 7 dagen.
    4. TERUGBETALING
    • Uw betalingsverplichting komt te vervallen op het moment van ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de retourzending hebben ontvangen of het bewijs dat u het pakket heeft geretourneerd.
    • Als u gekozen hebt voor terugbetaling en al betaald heeft, betalen wij u zo spoedig mogelijk binnen 7 dagen terug.
    • Het volledige orderbedrag zal teruggestort worden op uw rekening, of worden terugbetaald op dezelfde manier als waarop u betaald heeft.
RUILEN VAN EEN ARTIKEL
WAT U VOORAF MOET WETEN
  • U kunt het artikel ruilen (voor een andere maat of kleur) tot 14 dagen ná ontvangst van uw bestelling.
  • Product van dezelfde waarde ruilen:
    U kunt een product alleen ruilen voor een product van dezelfde waarde. Na ontvangst van uw geretourneerde artikel, zullen wij het nieuwe vervangende artikel opsturen.
  • Product van andere waarde ruilen:
    Als u het product wilt ruilen voor een product met een andere waarde, dan crediteren wij het bedrag en zult u het andere product opnieuw moeten bestellen. (Op onze webstore kunt u zien of het juiste artikel nog beschikbaar is.)
BELANGRIJK:
Ruilen kan alleen wanneer u de bestelling via ZINZI.nl heeft gedaan. Het ZINZI artikel mag niet gedragen zijn, alleen passen voor het beoordelen van de maat is toegestaan. Als het ZINZI artikel gebruikt of beschadigd is, behoudt ZINZI zich het recht het artikel niet om te ruilen en zal het ZINZI artikel naar u teruggestuurd worden. Voor horloges geldt dat het horloge niet gedragen is en dat de band niet ingekort is.

Het herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier), maar bent hiertoe niet verplicht. Na melding van de herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
VERSTUREN
Volg bovenstaande stap 1 t/m 3 van de retourinstructies.
Heeft u vragen? Vind uw antwoorden op de veel gestelde vragen pagina.

Wij helpen u ook graag via onze klantenservice.

Bel naar: 010 - 238 08 03 (lokaal tarief) Ma t/m Vrij. 9:00 t/m 17:00 uur.

Stuur een e-mail naar klantenservice@ZINZI.nl Antwoord binnen 24 uur.

Heb je een vraag?

Bel ons via: 010 - 2380803